Fall in love with yourself first.

Alla hjärtans dag. En utmärkt dag att unna sig själv något extra eftersom den person som borde tycka om mig mest i hela världen är ju förstås jag själv. Så är ju inte alltid fallet för denna lite exktraordinära dam, eller jag skulle iallafall vilja se mig själv så en smula. Jag känner mig lite speciellt, men jag är nog inte det. Men vad spelar det för roll om jag är den mest normala människan i världen? Jag kan ändå inte sätta definion på normal-normen. Så varför inte, det kanske vore nyttigt. Jag tycker dock inte om att sätta mig själv i ett fack, jag är alldeles för fladdrig i själen för det. Vänder huvudet där det passar just nu, ler åt de människor jag känner för och ignorerar andra. Kan inte bestämma för för en sak och stå fast vid det för andra dagen känner jag något annat. Jag går dit hjärtat förljer mig, idag ska jag därför unna mig själv och mina fina barn det lilla extra. Även om jag inte alltid tycker så bra om mig själv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0