And I'm a goddamn fool, but then again so are you.

Sett från bakspeglen, där allting verkar vara så fantastiskt mycket klarare, så kan jag inte för mitt liv förstå varför jag lagt tårar, energi, tålamod och framförallt tid på en sån, rent ut sagt, fruktansvärt hemsk människa. Ur allt ont verkar det komma gott och det gjorde det verkligen. Men i fredags föll mina tårar än en gång och jag vet ärligt talat inte om jag är arg eller bara jäkligt ledsen. Klart det gör ont, med tanke på hur mycket jag offrat. Men förvånade det mig? Inte ett dugg. Jag kan bara inte förstå, och tror aldrig att jag kommer få någon förklaring heller.
Men idag känner jag ro, ro att jag inte är en del av det längre. Dessutom har allting gått så bra idag, jag har inte stressat ett dugg, allting skiner där hemma och ändå fann jag mig själv att ha ett par minuter över att bara sitta ner på innan det var dags att gå mot dagis & jobb. Jag vilade ut, sov gott, vaknade glad och allting känns verkligen bra. Jag tror jag blivit påverkad av en människa som fick mig att stanna upp för en sekund och förstå. Fantastiskt känsla det där, sinnesro.
.
If I could make it rain today,
And wash away this sunny day down to the gutter
I would.
Just to get a change of pace
Things are getting worse, but I feel a lot better
And that's all that really matters to me.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0