Forget the risk and take the fall.

Idag är det Fredag, en alldeles speciell sådan förstås. En fredag som varit på kartan i fem veckor. En liten härlig känsla i kroppen, att det dessutom känns som om någon släppt ut siosådär tusen fjärilar i magen gör mig till en liten flicka igen, lite smått fnittrande. Den där karusellen jag pratade om, tog en ny vända. Livet sätts åter på sin spets. Allting känns desstuom förbannat naturligt. När man minst anar det, ödet, karma & livet tar lustiga vägar till målet ibland. Jag känner mig hel efter att du tog sönder mig. Nu måste jag bara våga lita på mig själv, vilket i detta fallet verkar vara mitt värsta problem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0