But don't you come here and say I didn't warn you

I ett antal nätter de senaste veckorna har jag somnat med en klump i magen som jag inte vet vart den kommer ifrån. Jag vaknar dessutom mitt i natten, klarvaken, och känner någon sorts oro. Som toppen på isberget så drömmer jag fruktansvärt vilket resulterar i att jag är ett vrak på morgonen. Jag funderade länge och väl igår på denna situation men kommer inte fram till något. Saker måste förändras. Jag ställer mig frågan ifall jag valt rätt, om det verkligen var detta som var meningen eller om jag helt enkelt ska avsluta det jag påbörjat. Om det verkligen var rätt för mig och min livssituation just nu. Jag hatar att inte avsluta saker som jag påbörjat. Men frågan är om det är värt det till bekostnad av något annat?
Igår var det kalas för mina fina tjejer och dom var lyriska. Inte ofta vi har en massa folk på besök och paketer i massor. Dessutom massa barn att leka med och prinsessklänningar. Dom är så vackra, så kloka och ack så stora helt plöstligt. Tiden rusar verkligen iväg, det gäller att ta tillvara på varje sekund.
.
And I'm a goddamn fool, but then again so are you
And the lion's roar, the lion's roar
Has me seeking out and searching for you
And I never really knew what to do



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0