10 December

okej, ödet, karma, gud eller vem det nu är som bestämmer min framtid -Det räcker nu? ok? nog för att livet inte ska ge mig mer än vad man kan klara av, men jag känner att det är bra nära gränsen nu. och det var inte snällt att ge mig denna smällen innan jul, för nu har du knäckt mig. Ja, Jag är knäckt.. jag är så nära bristningsgränsen jag kan komma men just nu skrattar jag. Livet är väl bra lustigt ibland. Kanske en normal reaktion på en räkning på 4000:-? Det börjar med gråt, en känsla av hopplöshet och när man väl kommer till insikten att inget finns att göra mer än att betala så kanske man skrattar? jag vet inte? Det känns så nu.. Gick in och kollade mitt konto imorse nämligen, blev glad gör att jag fått hela 6000:- i lön, helt okej för en skitmånad ändå.. Men upptäcker då min elräkning på 4000:-.. Fan, det är inte sant. Så jävla skrattretande, livet skrattar mig rakt i ansiktet. Så nu när mina räkningar är betalda så har jag ca 1000:- kvar denna månaden. God jävla jul på dig Tina! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0