11 December

var så jävla taggad igår. Satt och fikade med joanna och vi planerade helgen, det skulle bli min alldeles första barnfria helg ensam. skönt, skulle sakna kidsen men det skulle bli skönt! Tänka på mig själv lite efter allt som hänt och eftersom det kommer dröja innan jag kommer vara barnfri igen efter nyår. Dagen idag skulle bli så jävla bra, duschade och sånt igår och vaknade imorse glad. Men sen visade det sig att lasse inte alls hade någon lust att åka längre, han skulle fundera på det. Han gick med Niklas hem och jag och flickorna vilade en stund, sen fixade jag mina naglar, käkade lite lunch med barnen och efter siosådär 4 timmar skickar jag ett mess och frågade när han skulle komma hem. Får tillbaka "Är på fest, kommer imorgon".  spottad i ansiktet, mitt dumma våp. trodde jag verkligen på det själv?


Kommentarer
Anonym

jag tycker synd om dig, men du är verkligen duktig att du klarar allt själv inte många som hade gjort det. lycka till med allt.

2009-12-17 @ 10:48:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0