28 december

Äntligen är snart detta skit året slut och man kan ju alltid hoppas på bättre.. Inte för att jag tror att för att vi firar ett nytt år så skulle turen vända? just nu sitter jag här med vad som känns som ett stort jävla hål i mitt hjärta. det är jobbigt att inget veta, och aldrig få svar. Han gick på julafton och kom inte tillbaka helt enkelt.. man kan böna, gråta, skrika och försöka ge dåligt samvete men inget hjälper. spelar ingen roll vad man gör för det känns ändå som man inte är vatten värd när en människa inte ens kan svara och säga vad som händer? Inget biter, det vet jag så jag kan inte gör mer än att vänta. men det är ovissheten som knäcker mig! jag gillar kontroll, veta vad som händer och sker och det är fruktansvärt jobbigt att gå här hemma i en dimma, men vad finns att göra?


Kommentarer
Annika

Har lars bara stuckit? :O

2009-12-28 @ 14:26:18
URL: http://theshitofannika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0