8 december

Jaha, ensam på jobb ikväll igen.. måste vänta ut mina sega restaurang gäster och fixa deras disk innan jag kan gå upp och nanna :/ Händer en rolig sak här igåt, min första alldeles ensamma kväll här.. haha! så typiskt. nästan lite pinsamt så knappt man vill berätta det! :) jag "stängde" då av dörrana och tittade nedanför den knappen och insåg att jag glömt hänga upp skylten som ska sitta på den yttersta dörren. och som många kanske vet så har vi två såna dörrar så jag gick igenom den ena och den öppnade sig som vanligt och tänkte inte mer på det, hängde upp skylten och sen när jag vände mig om för att gå ut så gick jag rakt in i dörren. Då hade jag ju stängt av den automatiska dörr öppningen, jaha.. hur ska jag nu komma ut härifrån? och ytterdörren var låst, Fint! Bra tina.. första kvällen på jobbet och du låser in dig mellan dörrarna! började fundera på vem jag kunde ringa och eftersom jag inte hade min telefon med mig så kunde jag enbart maddes nr i huvudet men kom då på att jag inte kunde koden till baksidan så hon kunde ändå inte komma in och hjälpa mig.. haha! vilket dilemma... men som tur var kom jag äntligen på att den gick att skuta upp.. hade varti fint att sitta där inlåst hela natten Hahah!
hm, har en klump i magen och mitt hjärta känns ihop snörpt. jag undrar just vad det är som stör mig och vad som gör att kroppen känns så konstig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0