slut

överallt är det stökigt, rörigt, skitigt, dammig.. men vad gör jag? absolut inget! jag har ingen kraft, ork eller lust. jag vill helt enkelt inte. jag orkar inte, jag har inte kraften att ta tag i allt det som måste göras, inte viljan för den delen heller. Tror det beror på jobben, frukostvärdinna på dagen - servitris på natten! jag orkar helt enkelt inte mer, min kropp är slut, uttömd på energi och säger till mig strängt att sova.
på tal om att sova, äntligen har vi fått de nya sängarna! var på ikea och mediamarkt och shoppa loss! nu börjar det ju likna något här hemma, förutom att här måste städas, bums! men var ska jag hitta kraften? lasseman ska på jobbintervju imorgon, hoppas han får jobbet!!!
och idag är det torsdag = Tvättdag! ush, jag orkar inte, men jag måste! nej, om jag skulle.. ta och hugga i ett sista ryck, mormor kommer trots allt i morgon och kommer bli galen om det ser ut såhär! bäst att städa..

Allt för mig /T


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0