13 juni

inget särskilt med denna dagen egentligen, förutom att det är sol för första gången på nästan en vecka. de deprimerande gråa , tunga molnen är som bortblåsta på bara några minuter. Härligt!
att dagen igår bara var tung var en underdrift. den var mer än så.. jag bara inbillade mig det i början av dagen men efter en runda ut mitt bland alla sjungande och glada studenter tog hårt.
har lagat lite pannkakor nyss och dagdrömt om våran stora härliga lägenhet. Från 25 till 125, det ska bli så jävla underbart!
frågan är bara hur vi ska fylla ut den?
Hittade en del fynd på byring och bråte, eller lump som lasse föredrar att kalla det. 4 st bordslapmor, varav 2 i ek och en taklampa, hylla och lite så. Hittade även 2 galet fina speglar på halmia! FyndarTina!
nej, nu ska jag städa och leka lite med jolls.
Allt för mig /T


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0