Flytt

mm, håller på att flytta.. tar det sista imorgon och tog en del i tisdags! saker, säckar och kartonger överallt.
ska bli så jädrans skönt, lägenheten är stor och har sin charm, det kommer bli mysigt!
var ju nere där i tisdags och såg den för första gången, jätte fin men högst upp.. samt lite ouppklarade saker men det ordnar sig väl. sov hos mormor och morfar och dagen efter skulle dom köra mig till tåget i malmö men en sväng inom myrorna först! myrorna? jaa, myrorna! ett ställe många inte går till för det är också skamligt, precis som burkpantandet.
jag och andra sidan (lumptina), tycker att det är hur bra som helst, billiga men hela möbler. jag tror att måna associerar myrorna med skräp, äckliga kläder och dylikt men inte så! jag hittar hur många fynd som helst! hittade ett LACK ikea bord i ekfaneér som såg nytt ut som jag får ta en fundering på, 150 :- , iallafall billigare än på ikea!
sen får ni ju tänka "vadå? har hon inte råd att handla nytt?" men gör gärna det, för jag får mer för pengarna iaf! :)
nej, nu ska jag återgå till att stå och vänta på att banken ska öppna!

Allt för mig/T


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0