idag är dagen

idag är dagen, vilken dag då? jo, då jag skapar mitt första blogg inlägg. varför? jo, för att idag är dagen jag skulle tagit studenten.
sorligt men sant sitter jag istället i halmstad, visserligen med dom två vackraste töserna i världen som jag är otroligt stolt över, och det regnar. Hoppade av skolan då min första dotter jolly föddes och det är inget jag ångrar men ändå.. jag kan inte låta bli att undra hur dagen skulle sett ut för mig annars, om jag inte varit här och istället stått på trappan?
Det känns tungt, tungt att veta att jag aldrig kommer stå där. Fast bara idag, när jag vet att alla mina underbara vänner står där och jag skulle stått brevid dom.
så ja, dagen är jobbig men det är en ny dag imorgon och jag har så mycket att se fram emot.


Kommentarer
bara jag

Kan tänka hur det kändes för dig den dagen, mkt ledsamt, de planer man hade som liten, var blev de av?
Nu har flera år passerat sen denna dagen, du har lycktas med mkt, det vet du, var stolt över dig själv, du har dragit ett lass (och gör fortfarande) som inte många vet hur de känns! Du ansvarar för det du ska, stor eloge till dig! Säkert många av de som skulle stå där på trappan med dig den dagen, som fortfarande inte vet vad livet går ut på!!!
Kram

2013-05-24 @ 06:55:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0