Midsommar









jaha, då var det avklarat, midsommar då alltså. Det var faktiskt ganska trevligt, var ute i en stuga i beddinge och spelade minigolf, åt gott, va nere på stranden och hade allmänt trevligt med mormor, morfar, jenny, micke, lukas, jag. lasse &barnen! Lasseman tog några snapsar och pratade på :)
och nu då, är man tillbaks i samma gamla ruttna lägenhet som man som tur är ska lämna snart.
hade planer för dagen att storstäda och åka och köpa flyttlådor imorgon men ett litet missöde på dagis satte stopp för det, får väl försöka städa fast jollan är hemma. så det blir det idag, en massa städande för just för tillfället kan man knappt gå här och jolly har bestämt sdig för att det är den perfekta dagen att ta fram precis varenda leksak man kan hitta!
och inte nog med det,  jag hämtade jollan i torsdasgs på dagis och satte henne i cykelbarnstolen och cyklade hem, väl hemma upptäckte jag att hon inte hade samma byxor på sig som när jag lämnade henne och det var inte ens några av de extra par jag lagt där utan det var ett par helt, för mig, okända byxor. dessutom i killmodell, så jag undrar vilken liten kille som springer runt i ett par tajta tjejjeans med katt avtryck på och utsvängda ben?

Allt för mig/T


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0