stressad

otroligt stressad... lars är sen, jolly säger "Ah!ah!ah!ah" hela tiden för hon fastnar överallt med gåvagenen, nikky är gnällig och saker måste handlas.. känns som om det inte finns tid till allt och tåget går om en timme!
måste inom hm och hemköp, handla mat till jolls &nix och köpa ett par leggins till min klänning, känns som om jag får strunt i det sistnämda. kanske ska ta med stumpbyxor då? mm, får nog packa ner det fallifall!
hatar att jag alltid är en sen och förvirrad människa! lasse frågade mig häromdagen varför jag ställt vällingen i garderoben (?), ja det kan man ju undra!
kanske som lina sa, man är förvirrad som förälder?
man har ju 1000 saker att komma ihåg jämt, hur ska man då veta varför man ställer vällingen i garderoben?
man ska väl vara glad för att det ändå bara är så, så att man inte stoppar mobilen  i mikron eller något!
midsommar ska faktiskt bli mysigt, klart att jag också skulle vilja ta snaps och kanske någon öl, men det får vi ta nästa år. snart är det flytt som gäller och så länge det ordnar sig så struntar jag iallt annat, jag vill dit nu!
Trött på att familjen delar på 2 garderober, trött på att inte har ordentlig ugn och ordentlig spis. jävligt trött på att aldrig ha någonstans att lägga sakert och framförallt att man går in i varandra jämt.
Vi kommer bli av med varandra i den nya lägenheten, och hur ska vi fylla ut den? Trots allt 100kvm mer..
men det ordnar jag :) med mina nya fynd ska det nog lika något! Hittade världens finaste elefan igår, och lampan var skitfin!

Ja det löser sig, det gör det alltid...



Allt för mig/T


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0