14 Nomvember

Frågan är om man någonsin verkligen kommer att veta vad man är ämnad för och vad man verkligen vill här i livet? Jag tror att jag vet vad jag vill, just nu iallafall. Blott 19 år, men med 2 barn så vet jag vad jag vill, vad jag måste för att överleva . Allt är för tillfället kaos inom mig, jag vet inte hur jag ska få ihop allt så att alla mår så bra som möjligt. Det känns hopplöst, som om det inte finns någon väg ur detta, men det går ju inte att backa utan nu är det bara att springa rakt in i det. Det finns ju faktiskt inga alternativ, nu måste jag verkligen ge allt för annars, ja vad händer? jag vill inte ens tänka på det..
& jag är trött på att jaga värdelösa timmar som inte ger mig något, jag behöver veta och jag förtjänar mer än så för jag är bra, jag är bra på vad jag gör och jag ska inte behöva arbeta skit timmar. Ta dom dåligaste passen för det är allt som blir över, knappt det..
Men kommer jag att våga? Modet är där väl inget fel på men alltid denna ständiga fråga om pengar. Vart ska jag få dom ifrån? Jag vill verkligen göra detta nu, taggad som fan och skulle behövt det.. men tiden och pengarna räcker inte till som vanligt.. Men jag ska ge mig fan på detta, jag måste..


Kommentarer
Anonym

Du är riktigt stark!

2009-11-14 @ 10:41:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0