18 November

När jag var liten, och det allra första PS:et kom, ni vet det är gråa med en rund lucka som flög upp när man skulle sätta i ny skiva. Min mamma jobbade då på posten och hade en arbetskamrat där som brukade bränna såna ps spel. vi fick en massa olika men ett jag fastnade för var crash bandiccot, och har sedan dess spelat det. När vi i krashen blev av med alla våra saker, därmed vårat ps2 så köpte vi ett xbox360 istället och nu senaste rundan vi var uppe på ullared inhandlade vi ett crash-spel till vårat xbox. Satt och spelade det för några kvällar sedan och det är sjukligt hur saker och ting förändras. Här går man in på fiendens "blogg" för att kolla vad den har för sig. Man samlar "mojo's" för att bli stark.. haha det är helt sjukt! :)
Dagen idag är en bättre dag, känns det som just nu iaf. Fick en dålig start men känns ändå som om jag kanske börjar få något grepp om saker och ting. ska ge mig ut en runda med niks eftersom jolls är på dagis och lasse hos läkaren, ska nog svänga inom om ystad idag och låna kamera av pappa för det är ju märkligt hur svårt folk har för att låna ut sina saker..

blomma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0