19 November

Försökte ta lite julkort på flickorna, jomenvisst, vad trodde jag ? Har även varit och undervisat några av "cheferna" i datorkunskap! ;)
sökte lägenhet på blocket idag, man kan ju hoppas men inte på för mycket, med min tur så får jag väl aldrig den! :)
Läste joannas blogg, hon undrade där om allt händer av en anledning.. jag har undrat det en massa gånger för folk säger det ofta, men isf skulle jag vilja veta vilken? För av vilken anledning blir man anmäld till soc, bor 4 pers på 25kvm, får alla ens saker kraschade, bo i en lägenhet där det regnar och blåser in & en pojkvän som ska in i fängelse på ett år? finns där någon logik i det?
Jag skrattar en dag?
Tina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0