20 november

jag vill, jag vill, jag vill.. jag vill gå ut imorgon! jag behöver det, jag behöver dricka ett glas vin och slappna av, sluta tänka för en liten stund. alla sömnlösa nätter gör mig galen, med tankarna som vandrar iväg och inte har något slut. På morgonen är jag tröttare än någonsin, lättirriterad och allt går ut över alla andra. Det låter underligt, allt som ska göras och tänkas igenom men jag orkar inte tänka mer, jag vill bara må bra några ynka få timmar, tänka på mig själv. Att få vara ifred är en lyx som jag inte unnat mig alls sen beskedet kom, jag behöver det. Nu ska jag dricka kaffe och se om pappa kan hjälpa mig, en knark-kaka från contan på det vore pricken över i:et!
tina,joannax2


Kommentarer
Amanda

Åh Tina! Jag blir så ledsen när jag läser detta :( Att du ska behöva gå igenom allt skit och att du ska behöva göra det ensam.

Vi har aldrig umgåtts sådär värst mycket, men jag vill ändå att du ska veta att jag hemskt gärna ställer upp om du behöver det. Jag finns i närheten och är aldrig längre bort än ett telefonsamtal eller så. Jag menar det verkligen! Känner sån smärta när jag läser detta, det gör ont i mig att läsa det du skriver för enough is enough och till slut orkar man inte längre. <3 /Amanda Rangbo 0730-665341

2009-12-02 @ 13:35:11
URL: http://mandowlicious.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0