27 oktober

27 oktober, oj då, redan ? var det inte nyss typ.. midsommar? ja, i söndags gjorde jag som vanligt mina lite oplanerade och impuls grejor, jag kände mig fruktansvärt trött på mitt otroligt tråkiga utseende så jag gick och färgade håret minsann! å, nu springer jag rundor här som ett plommon. ja, plommon! mitt hår är ungefär så där kärringlila, lite plommonaktigt, så hade jag haft en grön jacka så kunde jag lika gärna varit det!
och så gick jag faktiskt och köpte färg, fast denna gången målar färg! lila då med faktiskt, även fast håret inte var riktigt planerat att sluta i lila. Jag köpte lila och svart, så nu ska jag bara komma ur skorna så ska vi nog sätta igång och måla lite här hemma :)
kidsen har feber och det blev ungefär 2 timmars sömn inatt så jag är en smula trött.
och som vanligt är allt mitt fel? men vem bryr sig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0