åh jag vet! ..din dumma tina.. suck..

Ja, som sagt så kan jag bli så fruktansvärt trött på mig själv för tydligen lämnar jag huvudet hemma ibland, inte är det med mig ivarjefall. Gick ju och handlade saker till nix tårta, stoltserade här nedan men att jag minsann skulle baka en kaka, men visst! Kanske underlättar om man köpt tårtbottnar? eller kanske vanlijkräm som ska vara i? kanske det är bra med ingridienser till det som ska vara under marsipan skalet också? nääää, behövs det tina? suck.. uppenbarligen inte eftersom tydligen hade jag inte en tanke på det!
Så jag tog en snabb flukt genom skåpen, konstaterade att jag har ingidienser till en sockerkaka samt att jag har vaniljvisp, så eftersom jag är så fruktansvärt lat och verkligen inte orkar gå ner i affären igen så får det duga. Hur det hela slutar blir väl en sång för sig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0