baby, you and me.

Jag är less på detta jobbet, jag vill inte, orkar inte och behöver komma ut. Folk skrattar, jag gör inte det. Låter säkert jätte kul att jag varit här sen i fredags förra veckan och träffat mina barn bara ett fåtal ggr, men jag ser inte det roliga. Jag vill hem, jag vill bara ligga på min soffa och glo rätt in i väggen om det ska vara så, jag vill sitta ute, jag vill leka med flickorna, jag vill göra allt utom att vara på contan. Det räcker nu, okej? Jag vill inte vara här, jag har ett liv utanför dessa väggarna även om man inte tror det. Min lön blir bra, ja. Det underlättar mycker, ja. Men är det värt det, Nej! Inte att jobba så här många timmar på så få dagar. Jag vill absolut vara ledig på fredag, jag vägar att jobba. Jag kommer bryta ihop, jag kommer aldrih att orka. Inte en helg till, det funkar inte.
suck. Jag har iallafall gjort det nödvändigaste nu och tänker inte göra mer på "helg-göra" listan, jag tänker bara sitta här med mitt kaffe, äta de förbjudna konferanskakorna och inte bry mig ett dugg. Varför skulle jag göra det? Inte precis att de kan sparka mig över en kaka, de kan inte sparka mig överhuvudtaget för den delen, de behöver mig och äntligen är det jag som sitter med rätt kort. Men just nu känns det inte så, jag känner mig bara trött och vill sova. Ska nog stänga lite tidare idag och gå upp och sova, behöver all sömn jag kan få!

"be careful what you do 'cause the lie becomes the truth"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0