'Cause that girl's got expensive taste.

Tisdag morgon, början på min helvetesvecka på jobb. Jobbar nu ungefär 3 heldagar i streck och jag har inte en susning om hur jag ska göra med barnen. Idag tar pappa & pia dom, men sen då? kanske mamma på torsdag, men onsdag? suck. Ständigt detta klydd. Fara fram och tillbaka skåne runt för att man ska kunna jobba. Men snart blir det dagis, hur jag nu ska få de 2 veckorna inskolning att gå ihop med mitt schema. Kommer inte se mitt hem på en månad. fast ganska skönt att slippa det.
Jag städade inte alls så mycket igår som jag borde vilket innebär att jag måste ta tag i det idag, för sen är jag inte hemma mer och det blir antagligen inte jag som ser min lägenhet först nästa gång. åhh. jag vill inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0