For whatever that means..

Jag skulle lätt kunna sova ett par timmar till och framförallt så skulle jag vilja vara hemma hela dagen. Men som vanligt ska jag spendera merparten på jobb och flickorna ska passas av Viktoria! Är väldigt tacksam att hon ställer upp. En sån där jobbig vecka till, åh min kropp orkar inte..
Jag vill göra något, jag vill att det ska hända en massa och vill inte bara jobba och vara hemma. Pia snackade om barcelona, kanske det? Tål att tänkas på. Lite värme hade ju inte skadat.

Skrivit en massa brev nu, på något sätt så hjälper det mig att gå vidare. Att prata med någon som egentligen inte är här, en tröst mitt i allt. Jag vet liksom inte vart jag ska vända mig, vart jag ska bli av med mina tråkiga problem och hur jag ska få en rätsida på allt. Vem jag ska dela att roligt som händer med barnen med. Allt är så suddigt, jag behöver något nytt.


"Du är där med dina falska utsagor, jag är här med mina kuksagor.."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0