Hej du monika, hej på dig!

Ja, idag. Idag är en lång dag och jag känner mig trött och i seriöst behov av sömn. Ska dock börja jobba imorgon klockan sex, inte så värst sugen måste jag säga.. Jaha, 3e natten nu på contan då, börjar nästan känns mig hemma här om det inte vore för att jag är så himla förbannad och besviken på allt och alla här just nu. Man ställer upp, är aldrig sjuk och tar alla skit tider och ändå är man värd nada. Deras förlust..

Nej, ska väl stängalåsalarma nu och gå upp på mitt fancy hotellrum, ta en lång och välbehövlig dusch för att sen krypa till kojs och få min välbehövliga skönhetsömn. Kan ju alltid hoppas på att jag vaknar upp en smula vackrare imorgon?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0