jag vaknar med huvudvärk och en sten i mitt bröst.

"friteringsförloppet kan observeras genom fönstret i locket" om där inte är något lock då? ..


Tina, Tina, Tina.. Jag tyckte jag hade kommit långt i matlagningsväg. Uppenbarligen inte. Suck. Från att ha gjort nudlar i mikron eller pasta med ostsås har jag avancerat till tacogratäng och kyckling gryta. Men, att få en fritös i födelsedags present förstörde den bilden jag byggt upp av mig själv som hyfsat bra i köket. Jag har inte en aning om vad jag gör och att läsa instruktionerna hjälper mig inte det minsta! Dessa värdelösa instruktioner påstår att där ska vara ett lock? Ja, jag har dårakt inte sett ett lock! FAN! Glömde att jag hade köttet på grillen.... och där gick brandlarmet också..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0