like a fool..

Idag är en sådan dag då jag aldrig skulle stigit upp, jag skulle aldrig gått till jobb och aldrig ens sett dags ljus. Jag skulle bara sovit hela dagen, förträngt att det ens var idag och så skulle jag mått mycket bättre. För idag minsann, har det inte varit min dag precis. Just nu vill jag bara sätta mig ner och gråta på golvet av hopplöshet som rinner över mig. Jag vill inte mer nu, jag vill verkligen inte detta! Men jag orkar inte ens vara ledsen, känner bara mig apatisk och tänker bara förtränga denna dagen, leka med barnen tills läggning och sen lägga mig med min bok och inte alls fundera på hur dagen än så länge artat sig. Jag ska förtränga att jag blir totalt utnyttjad till max på ett ställe där jag alltid ställer upp, jag ska glömma att ens mina problem finns och att jag såg vad jag såg idag. För jag behöver inte minnas det, det gör mig bara ont och jag vill inte se, inte höra och inte veta något. Jag vill inte ha någon förklaring till något utan jag förtränger detta och bytar kapitel, Jag har fått nog av att dras i smutsen och detta var droppen. Så nu ska jag gå ut en runda och busa med mina älskade barn, för de enbart älskar mig och har inte en tanke på att såra mig.. Dom är mitt allt och kommer alltid att vara, Jolly&Nikky<3


Kommentarer
Annika

Vad har nu hänt?

2010-04-13 @ 09:14:44
URL: http://theshitofannika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0