nu måste vi dra

Freeeedag! ..och jag ska jobba hela helgen! För jag har ju inte jobbat dygnet runt nu i tre dagar? Nää, är jag trött? vadå? du orkar väl ett par dagar till? Imorgon jobbar jag frukost och sen eftermiddag/kväll/natt. En lördag. Ja, en trött lördag. Förhoppningsvis kanske jag får lite sällskap? Kanske någon liten kompis som vill komma och berätta för mig att dagsljuset finns och att livet fortsätter utanför contans tjocka väggar. Vi får väl se.
En monster och en tonfisk sallad fick det bli till middag, Kidsen verkade uppskatta det, ivajrefall jolls. Inte monstern då alltså. Jaha, vad gör jag? Städa, får det väl bli. Inte alls lika trött som innan, energidryck fixar biffen!



Jag hatar mitt jobb just nu, känner inte alls för att ens höra talas om det. Måste fixa det. Fixartina, you know.
Och du? vad snackar du om?


chillin'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0