sunny sunny day..

Idag är det nästan varmt, faktiskt! Blåser lite, synd. Annars hade det varit riktigt härligt.
En sak jag inte tycker om är att vakna 05.30 och inse att bara jag och barnen är hemma och att jag ska ta tåget en halvtimme senare. Vad gör man? Man ringer pappa! Pappa fixar allt och även denna gång. MatPia fick passa kidsen och jag fick gå till jobb där 50 gäster väntade. Och snart ska jag dit igen, 14-23+natt. KUL! åh. vad roligt jag ska ha det, sitta där och sega alldeles själv och ha en massa incheckningar. Kan inte säga att jag längtar precis. suck.

Jaha, mina pommes igår blev en hel pommes. En enda stor pommes och jag har inte den blekaste vad jag gjorde för fel? Ja, det gick och äta ivarjefall och nikky tyckte det var jätte skoj att kleta bearnesås i håret. Jag tyckte det var mindre kul att få det ur håret..

Idag vill jag inte alls jobba, jag vill bara vara ute i solen, kanske läsa lite ur min bok, käka lite glass. Jag allt utom att jobba. Måste nog vila lite först..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0