wouldn't it be nice if we were togheter?

Jobb, Jobb,Jobb. Har jag något liv utanför contans väggar? Antagligen inte, inte som jag sett på väldigt länge ivarjefall. Jag har inte sovit hemma på 5 dagar, Jag har max varit hemma 2 timmar om dagen. Vill jag hem? saknar jag att sova i min egna säng? Ja, väldigt mycket. Jag som så gärna ville hitta på något denna helgen, känns som om ingen annan ville göra något med mig och visst, det hade ju inte gått ändå för jag ska ju jobba på min lediga helg. Visst ja, för jag tycker det är så himla kul att jobba 2 veckor i rad utan ledighet. Så dumt av mig, att jag inte tänkte på det.
Åh, jag vill jag vill jag vill. Varför vill inte det som jag vill gå i lås? Varför kan inte livet någon gång anpassa sig till mina önskemål? Jag vill ju så gärna. Trött på att kämpa i motvind. Nu vill jag detta. Synd bara att det aldrig kommer bli så. Med min vanliga tur så kommer det att bli precis som vanligt. Man ska visserligen aldrig gå in med inställningen att det aldrig löser sig men just detta känns som ett hopplöst projekt. Lika bra att lägga ner innan jag lagt ner för mycket av min själ i detta.
Hade en fin pratstund med min kära familj plus vän igår, kanske det löser sig med lägenhet ivarjefall ? Men jag vågar inte riktigt hoppas, inte än. Vi får väl se.
Kanske får ett mycket trevligt besök ikväll, jag längtar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0