Jag kan inte ge dig sanning.

Gav mig på helg-görs-listan. Suck. Tänk på mycket jobb det fanns med att fixa ut aktuella kurser från forex. Åh, bröddukarna gör ju mig verkligen lycklig också. ..
Men jag är nöjd. Idag känner jag mig riktigt nöjd med tillvaron. Varför vet jag inte. En underlig känsla det där, nöjd. Tillfreds. Som om knuten i magen håller på att försvinna och saker ser ljusa ut. Kanske kanske livet går åt rätt riktning. Vem vet.

Soffa blev fixad idag, härligt. Nu börjar det kännas som ett hem också. Imorgon ska jag ifrån jobb tidigt och se om jag inte kanske kan få det sista målat. Nu är det bara en sak jag vill ha, och jag vill så mycket att jag skulle kunna spricka. Men jag vet också, av erfarenhet och goda råd, att det kommer antingen att ta tid eller inte bli av. Tålamod.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0