Lämna världen utanför.

Idag är det en lång dag, började passet redan tolv och håller på tills imorgon klockan två. Skulle handlat en uppfriskande Monster men efter lite förseningar blev det tyvärr inte av. Hade känns ganska härligt just nu, men smällar man får ta. Haft storstädning här på lilla Hotellet idag, outhärdligt! Folk i varenda vrå och man hade inte alls någonstans att bli av. Antingen fick man hugga i eller så var man ivägen. Oftast gör man också fel och får små utskällningar emellanåt om man är snäll nog att hjälpa till. Jag försökte hålla mig undan från det värsta men lyckades inte särskilt bra. Jag förstår varför Pia ville hem tidigt..
Folk verkar i allmänhet på dåligt humör idag också, det är väl en sån dag idag - Måndag!

Jag ska försöka gå och göra mina små sysslor nu, så allt blir färdigt och jag kanske får något annat gjort ikväll också än att stressa runt den sista timmen som en yr höna och inte riktigt veta vad jag gör. Schema till dagis ska skrivas, vilket jag fasar för. Saker ska planeras och fixas, tiden räcker inte till som vanligt.


Du ska veta att jag blivit sviken
Jag har stått i regnet utanför
Jag har hört dem prata bakom ryggen
jag har sett hur
vackra saker dör.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0