Maybe it's just me..

Varför är sugrörsdrickor godare än vanliga?
Jag tänker för mycket, ibland borde man sluta att försöka vända in och ut på allt, försöka ta det med ro och slappna av. Dock har jag en smula svårt för det. Jag vill veta, jag vill ha svar och kontroll. Inte för att det märks alltid kanske, men jag behöver det för att kunna sluta fundera sönder saker. Hade långa disskutioner under en målning av ett badrum igår, trots att lacknaftan gjorde oss en aning småfnittriga och förvirrade fick vi en bra del ur oss och jag fick höra många raka och ärliga synpunkter. Men, just nu har det nog bara gett mig lite större frågetecken att räta ut, saker jag borde ta tag i om jag vill styra mitt liv åt den riktning mitt hjärta går. Vi får väl se, just nu känner jag mig blockerad och har svårt för att veta i vilken ände jag ska börja i, kanske det löser sig med tiden?
Igår blev det då målning, storstädning och rensning. fixade och donade i allt för många timmar än vad vi tänkt, men roligt hade vi. Jag hade en lånat en väldans fin tröja med texten #Riktiga kvinnor luktar diesel" (?) och joanna hade då en tröja som hon använde som kjol. Inte nog med all färglukt och lacknafta vi andades in, vi fick dessutom en massa besök (där det egentligen aldrig springer folk vid den tiden, självklart gjorde det de igår). Tur för joanna att hon tog sitt förnuft till fånga innan vi började måla och drog på sig en tröja som kjol istället för att måla i bara underkläder. Hade kanske blivit lite konstig stämmning?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0