Are you man enough?

Varför, varför är det så att man råkar ut för de märkligaste av saker när man är ensam? Sen, när någon kommer och man snabbt vill visa, jaa, då händer där absolut ingenting. Idag, eller ja, jag har varit ensam ganska länge och inte sett eller hört en annan människa på väldigt många timmar. Eftersom det då är tomt på hotell continental, så blir man lite smått dum i huvudet av att gå ensam så många timmar. Ja, till saken. Iallafall så imorse så skulle jag öppna en ramlösa, var himlans törstig och öppnade den snabbt och försökte dricka. Märk ordet försökte. För där kom inget. Tittade på flaskan, upptäcker att övre halvan har någon konstig gelé liknande utseénde och därför kom då inte den undre, drickbara halvan ut. USH! Var tvungen att öppna en till för att se om den var likadan, och jovisst, några sekunder efter att jag öppnade korken så blev det som små kristaller i hela flaskan och flöt mot öppningen och bildade den konstiga gelén. Så när Åsa väl kom och skulle fixa med inventeringen så var jag snabbt framme med en flaska och skulle visa, trots allt hon som sköter beställningarna hos Carlsberg. Men vad händer, ingenting! Ingenting. Jag öppnade två flaskor och där hände absolut ingenting. De två jag öppnat förutom hade dessutom mist sin gelé-aktiga-gegga-mojja så det kunde jag inte heller visa. Hon tittade på mig som om jag var dum i huvudet och frågade om jag varit ensam förlänge kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0