Jag bryr mig inte så förlåt för inget.

Jag har äntligen hittat ett par skor jag gillar. Jag är svår med sånt, det ska vara som jag tänkt mig i mitt huvud och det är faktiskt inte alltid det lättaste att hitta. Men, alltid detta men. Jag har alltså halkat ett otaliga gånger och antagligen sett väldigt rolig ut i mina stövlar som är helt blanka på undersidan och bestämde mig för att leta rätt på ett bar bra vinterskor, fick minsann gå över till gympadojer eftersom stövlarna var omöjliga. Men som sagt, Men.. De hade givietvis inte i min storlek. OCH det går självklart inte att hitta någonsannanstans. Självklart. haha. Jag hittade visserligen ett par som var ungefär som dom, inte riktigt men ungefär. Men då blir allt så svårt, om jag nu köper de här som liknar de jag vill ha, kommer jag någonsin bli riktigt nöjd då? Otroligt svåra problem jag har. Jaja, ett par vinterskor ska det ju ändå bli så vi får se.

Snart julafton, hade det inte varit för barnens ständiga hosta och att febern går upp och ner så hade dom nog hoppat omkring där hemma hela tiden och tjatat om tomten. Jolls tycker det är väldigt spännande med julgranen och väldigt bestämd med att jag absolut inte får hänga godis i den. Undra hur det kommer bli sen, när julmaten är uppäten, tomten har varit där och paketen öppnade. Nu har de ju vant sig en tid, vid julgran & adventskalendrar. Att ha massa tomtar överallt, käka pepparkakor och dricka "tomtedricka". Hur kommer det bli sen då, när man ska plocka bort allt och det ska återgå till det "normala"? En vane sak det också kanske. Nu känns det som om allt är fixat till julafton iallafall, maten blev inhandlad idag. Jag tror jag köpt alla paketer, spännande på julafton om man upptäcker att man missat någon. Jag tror alla ska bli nöja. Eller ja, det får de helt enkelt bli! :)
Nej, nu får jag fixa med det sista här på jobb. Känner mig lite osäker och oinformerad ang morgondagen bara. Ja, inget jag kan göra nu åt det ändå.


Look at the bright side of life.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0