Winter Wonderland

Kom äntligen hem från jobb vid halv fem tiden, en lång dag och trots att jag egentligen slutade två så fick det bli lite längre, smällar man får ta när man bor i stan och alla andra måste skynda sig hem med bussar och tåg för att ens få komma hem. Sen blev det lite mat och sen satte jag & mamma flickorna i pulkan för lite kvällsfika nere på snuggles hos Madde. Fick i mig en go moccalatte och sen bar det av mot tåget för att vinka av mamma. Sen hade jag två mycket trötta tjejer att dra efter mig hem i pulkan. Jolls satt nästan och somna ett tag men fick sig en känga av niks för att hon lutade sig på henne. Nu har dom hoppat i säng och det blir det nog minsann snart för mig med. Imorgon är jag ledig och då ska det bli pepparkaksbak och kanske lite pulka åkning!
Jag älskar mina fina flickor<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0