dagen idag

Dagen idag har varit en av de sämsta på länge, jag har nog aldrig känt mig så otillräcklig och värdelös som idag. Känns som om jag gjort allt för alla men ändå är ingen nöjd! Fösökt få allt att gå ihop men ändå så är det inte nog, jag gör inte tillräcklig, försöker inte tillräckligt och allt är mitt fel.  Jag har förstört allt och jag är så fruktansvärt värdelös på allt jag gör så det finns inte! Jag har tagit så mycket skit idag att jag just nu bara vill sätta mig ner på golvet och gråta. Jag hatar mig själv och äcklas av att jag finns. Detär inte lätt med sådana känslor, men så är det vissa dagar, ibland jobbigare än vanligt.
så här sitter jag, med mitt kaffe, och hoppas på det bästa. Hoppas att när jag sluter mina ögon ikväll och lägger mitt huvud på kudden så ska allt försvinna och när jag slår upp samma blåa ögon imorgonbitti och känner min kropp vakna till liv, så ska jag känna att jag räcker till, att jag är en underbar människa som faktiskt bryr mig och som faktiskt alltid fösöker. Jag vill kunna vakna och må bra, inte somna med en klump i magen och bara vilja kräka på morgonen när  jag upptäcker att jag vaknar upp i samma kropp som jag somnade i...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0