Dålig på rubriker

Rubrikerna är nog det svåraste, allt annat flyter på ganska bra tycker jag!
jaja strunt i det nu, snart åker jag till ystad och har massa att fixa. Är en smula irriterad över att jag måste ta barnen med mig men ja, det får va. åh, nanning nannig nannig! funderar på energidrycken som ligger i väskan och väntar, försöker spara den så länge som möjligt! Jag hoppas att jag har allt med mig, hm, kan inte komma på något annat men det är väl säker något som jag glömt som vanligt!
Jag har en massa bollar i luften nu och inte en enda leder någonstans känns det som, och jag vet inte vart jag ska börja. Blir matt av att tänka på allt och just nu bryr jag mig inte, för det finns där inte energi till..

ses vi ikväll?




Kommentarer
Annika

Bar a bar? Då ses vi ;D

2010-02-20 @ 13:19:42
URL: http://theshitofannika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0