den tjugofjärde februari

Nu sitter jag här igen med min soppa som jag ännu en gång lyckades att göra på tok för mycket av. Dock inte lika mycket som förut men ändå alldeles för mycket. Ställde mig på vågen idag och jag tror att den gått i sönder. Hade alla mina kläder på med saker i fickrona och ändå visade den på 66, jag kan inte tro på det. Några dagar innan nyår vägde jag liksom 78, så det kan absolut inte stämma. Nog för att jag gått ner men inte tolv kilo? Tycker inte om människor som måste påpeka det, som undrar om jag verkligen äter? Klart jag gör det, ibland är jag kanske lite dålig med det men mat får jag alltid i mig.  jaja, får kolla hos någon annan!

Idag har jag jobbat, det gick bra. Trist men ändå. I need it. Verkligen. Stör mig på att jag inte fått några svar än, hade det varit jag så borde dom ha ringt? eller? jävla skit!
Var & handlade med jolls innan, hon skulle absolut inte följa med mig hem. Hon ville inte alls ens höra talas om att gå hem till nikky och skulle inte följa med mig upp ur vagnen när vi väl var hemma, det var ett bestämt nej med näsan i vädret. Hon skulle minsann till mormor, där skulle hon äta macka och leka med lukas. Jag var tydligen inte alls rolig efter att hon fått se vykortet mormor skickade, hon skulle bara va med mormor. Jaja, tillslut fick jag upp min tjuriga lilla flicka iallafall. Tänk vad dom små pluttarna kan få för sig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0