...

Har en av mina många dåliga dagar idag, vet egentligen inte vad det beror på. Har inte varit på humör på hela dagen och som vanligt har min kära otur visat framfötterna rejält idag. I mitt horoskop idag stod det att jag lätt kunde tappa tålamodet vilket är en underdrift, mitt tålamod har inte ens visat sig idag. Undra om det är så att man till stor del gör sin dåliga dag själv, just bristen på tålamod kan ju förstöra mycket. Har jag väl börjat bli irriterad så är det nog kört, jag har svårt för att ta mig tillbaka då för man upptäcker så mycket att reta sig på att allt tillslut är irriterande, varje liten rörelse och sak. Det värsta med att vara irriterad är nog att man blir så fruktansvärt klantig, man slår i olika kroppsdelar på de mest underliga ställen som inte gör en på så mycket bättre humör precis..
Nej, nu ska jag fortsätta på mina naglar!


6/7-07 same pose, diffrent day.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0