....

Idag har jag minsann varit duktig, jag har gjort saker jag har skjutit upp på tok för länge, saker jag inte orkade men tog tag i ändå så nu är hela lägenheten städad! Tricket är att absolut inte sätta sig ner under några omständigheter för då fastnar man, självklart måste man se till att barnen är nöjda & glada också förstås!
Jolls har börjar få ett riktigt brett ordförråd faktiskt, en massa ord som man visserligen får gissa sig till hälften! Nix tiger som muren och kan ibland få fram ynka ljud som låter som det man själv säger just vid tillfället. Det är kul att se dom växa och hur fort allting går, mina första lilla flicka kan så mycket, kan kommunicera med mig och gå i trappor alldeles själv. Jag tyckte inte alls det var så länge sedan vi hade hennes 1års kalas, eller när hon började krypa bakåt, att tiden kan gå så fort..

Idag ska jag jobba, jag vill inte alls eftersom tydligen ska jag vara helt själv på hotellet inatt. Inte en endaste gäst utan bara jag, alldeles ensam. Gillar inte alls tanken på det, får väl se om jag kanske kan få dit lite sällskap tills jag ska sova!

Nej, nu ska jag passa på att springa och hämta tvätten i källaren medans mina små troll sussar sött i soffan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0