Fettisdagen!

Någon har uppenbarligen glömt att ge mig en semla idag, för tydligen är det fettisdagen! Inte för att jag gillar semlor, men det hade ju varit trevligt att få en!
Händer en massa imorgon så det får bli att gå upp tidigt och skulle helst redan ha sovit men känner mig inte alls trött. Jag har sugit åt mig så många snälla saker som människor sagt om mig idag att jag känner mig alldeles berusad, känner att jag verkligen är på väg någonstans. Det blev inte sämre av att jag fick en del besked idag, visserligen inga klara men alltid en början. Det kan verkligen leda till något bra!
så, snälla karma, ödet eller vem det nu är som bestämmer min framtid, låt detta gå i lås!

"Inget torkar fortare än en tår"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0