Fredag, again..

Jaha, då var det redan fredag igen. Känns som typ torsdag eller något, har varit i ystad en sväng idag minsann! Underligt väder, på den korta stunden det tar mig att gå till tåget så snöade det lite, kom ett par regndroppar och slutligen lite hagel! Vill bara ha sol & sommar nu, men känns som om våren börjar titta fram lite, fast enligt pappa så ska det snöa imorgon igen! Jag hoppas verkligen inte det..
Ja, väl i ystad fick jag absolut inte gjort det jag skulle. Typiskt mig. Får väl fixa det imorgon, en riktigt pratkvarn är jag !
Jaha, barnen sover och som vanligt är det skit på tv, suck.
Vad gör man? Får väl gå och duscha och sen sova. Helt otroligt att man skriver det klockan åtta en fredagskväll.. Tycker minsann det är lite tråkigt att ingen har kommenterat mina backinthedays foto, haha!
Åh, nu kom jag på vad jag ska göra! :)


När du slår upp dina ögon, till ännu en dag av ingenting.
Så tänk att värre har det vart och värre kommer det bli igen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0