HLR

Har varit på HLR-utbildning idag. Nog för att människor sagt till mig att det var jobbigt, men shit. Efter 2 minuter var jag slut i armarna, så tror man att man är stakt va, pft! Inte efter 2 minuters HLR iallafall.
Blev en del skratt eftersom min docka läckte, enligt mig. Läpparna var slappa och hur stor mun som helst har jag faktiskt inte. Hanna klarade det galant medan jag kämpade på! Jaja, fick docka med mig hem så jag får väl öva! haha..

Ush, har varit en lång dag idag och absolut ingen trevlig morgon. Har varit uppe sen fem så är en smula trött och hoppas nog på en tidig kväll. Dagarna går snabbt och allt flyter på, snart dags för nästa jobbhelg och snart fyller jag hela 20 år. Mina älskade änglar blir snart 1&2 också, tiden rusar iväg.
Får kanske besök ikväll, hade varit trevligt att någon bryter ensamheten åt mig. Trist att sitta här själv. Vi får väl se.. Nej, nu måste jag minsann städa upp här lite, allt är i en enda röra as usual.
jolls höll nyss för öronen när nix blev ledsen, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0