Huvudvärk

jävla jävla huvudvärk. Har sovit ungefär 3 timmar inatt, och resten har nix skrikit ut varenda en av mina hjärnceller. Jag är så ofantligt trött men inte är det någon av mina snoriga ungar som vill sova en stund, inte ett dugg trötta. Var ute och handlade ipren och det är nog den enda stunden sen klockan tre inatt som jag hör nikky tyst. Jag är ganska trött på hennes tänder, denna jävla feber alltså.

Har dessutom knappt varit hemma på 3 dagar, så idag så ska jag inte röra mig mer än vad jag behöver från soffan. måste försöka få lite sömn i min stackars kropp, inte sovit ordentligt på länge..

Helgen består av idag fredag, inte göra mer än vad jag behöver. Enbart vara med flickorna! och imorgon blir det att jobba, har natten så ska väl inte göra alltför mycket på dagen heller. På söndag ska jag skratta åt jj&jojo för att jag vet att de kommer vara bakfulla, sen ska jag stålsätta mig för ännu en ny vecka..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0