Idag gäller det

Bara att koppla på charmen och leendet på läpparna så tror jag att det nog kan gå.. Jag har det i mig, jag vet det. Jag borde inte ens vara orolig, inte så stor chans att det bli just mitt ändå. Men det är en otrolig chans och får jag det skulle det betyda mycket. Så nu hänger det på mig..
Måste göra mig iordning och fixa lite saker så borde egentligen snabba på, men som vanligt när jag är stressad så händer det ingenting. Av någon anledning, som jag inte ens själv vet, så har jag ett behov av att sätta mig nere hela tiden och känna mig så trött i kropen att jag inte kan röra mig enbart för att jag är stressad. Precis som om kroppen säger till mig att sluta vara det, en signal så jag ska förstå att allt måste få ha sin tid och saker&ting står kvar, och jag kommer fram så smånngom.
Men idag funkar liksom inte riktigt det, så nu måste jag ta mig i kragen och resa på mig!

Wish med luck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0