insane

Rädd för dig, rädd för vad du kan göra! Obehagliga människa, står inte ut att se dig mer!

Får väl se om jag kommer iväg till joanna's kalas i helgen, får hoppas på det i varjefall. Annars spenderar jag gärna den med mina flickor också, tiden får utvisa.
Jobbet gick bra idag,, men jag känner ingen glädje längre. Orkar inte vara glad, arg eller besviken mer utan känner mig tom, tömd på känslor och vet inte vad jag ska tycka eller tänka. Att en människa kan få en att må så dåligt fast att man vet att personen har fel, helt sjukt. Fast man vet att så många stöttar en så kan ändå en människa dra ner hela ens värld, en liten människa som spyr ut en salva med elaka ord kan förstöra en hel värld. Om du läser detta, så hoppas jag du är nöjd. Du har verkligen knäckt mig, verkligen stampat i sönder den Tina jag var och bara lämnat en tomt skal kvar som föreställer mig. Finns inget av den glada människa kvar i mig, i min själ. Jag känner mig så sönder trasslad och underlig och jag hoppas verkligen att du njuter av att läsa vad du gjort, för du förtjänar stående ovationer för att du ens har samvete och kan gå med huvudet högt efter vad du gjort.
Nog om det, ge mig ett par månader och jag har repat mig lika fort, du säger att du vill kriga och då får du minsann göra det någonannanstans, för så länge den inställningen finns så skadar du bara barnen och det tillåter jag aldrig.

ska försöka få tag i pappa nu och fixa iordning här efter allt.. Kan nog ta ett par timmar!

A girl like me dont stay single for long
'Cause everytime a boyfriend and I break up
My world is crushed and I'm all alone
The love bug crawls right back up and bites me and I'm back



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0