Jag har en dålig dag

Jag har en dålig dag, tror ungefär mitt förra måndags inlägg såg exakt ut såhär också. Det är liksom något som vilar över måndagarna som gör att den blir dålig, många känner av det och jag undrar varför? Är det undermedvetet för att helgen är slut och långt tills nästa ledighet eller är det helt enkelt bara så att måndagar är dåliga dagar? Man kan stirra sig blind utan att få ett svar..

Helgen då, blev en flaska vin för mycket antar jag men så som resten var så märkte kanske ingen det? Kan ju alltid hoppas. Vaknade upp på morgonen och hade inte en aning om hur jag hamnade i just den sängen. Bra! nej men det var trevligt, allas humör var på topp och mycket trevlig stäming, kan man begära mer? somnade typ vid sju igår och vaknade åtta imorse och kände mig fortfarande inte utvilad. Väldigt underligt med tanke på att det faktiskt inte blev så sent i löndags plus att jag fick sova ända till tio, någon som annars aldrig händer. Men överlag var det en trevlig kväll, tackar joanna för det och hoppas på att alla raderar sina bilder, tack!

Ett litet smakprov..




Min panna är ungefär 3 decimeter och mitt ena öga hänger, snyggt! Men jag är väl inte den enda att ha några dåliga pics, =)

Gjorde precis Ost&Broccolisoppa med vitlökbröd, idiot som man är så tänkte jag att jag antagligen inte kommer bli mätt på lite soppa, gjorde ett helt vitlöksvröd och en hel påse, ca 1 liter, soppa till mig själv. jo tjena, jag orkade inte ens hälften! Tänk vad dum man kan vara!

Irriterande dag idag, alla gör mig sur och ingen går vägen. Jävla skitdator till att inte vilja som jag vill också. Snällt av jon att försöka hjälpa mig och offra hela sin eftermiddag till det.

Nej, nu ska jag försöka göra lite saker som jag skulle gjort för länge sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0