kärringbråk & middag

ja, var ju då som sagt uppe i salongen hos joanna och har nu verklig förstålese för hennes trötthet varje dag. Efter 2 timmar var jag helt slut i huvudet av allt jädrans tjattrande, stirrande och smågnabb. Helt oroligt vad 2 små tanter kan prata och bråka med varandra. Tror inte jag hörde en endaste tyst minut och kände mig alldeles tom när jag gick därifrån. Inte nog med att man nog hört dom rabbla hela skånskans ordbok dom pratar liksom i ett om allt eller inget och ständigt i mun på varandra. PHU!

sen gick vi hem till jj en stund och snackade lite skit, som vanligt så gjorde klumpTina bort sig och ja, vad kan man säga? jag och datorer är inte lika med sant.

laddar upp lite bilder från i lördags också minsann, kan ju verkligen säga att jag har lust att gräva ner mig under en sten, men ja, jag får väl bjuda på det den här gången?

sen bar det av att jobba natt igår, så även idag. jj följde med mig ner och jojo joinade vid tio. käkade lite och snackade, allmänt trevligt ! känner mig en smula osäker på vädret idag, undras om man en kommer till jobb? Jag behöver verkligen det så jag får hoppas helt enkelt, inte för att turen brukar vara på min sida!


Jag älskar röran, den är en del av min personlighet .










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0