"livet blir bättre, när man vet vart man ska"

Idag vaknade jag, konstigt nog, utvilad. Trots hela natten med nix så kände jag mig pigg, kan det bero på kvällen? :) Just nu känns det som om jag inte ens varit med om gårdagen, som om det var någon annan i min kropp för dagen idag känns så ljus. Jag känner mig på bra humör och har en bra feeling.. Nu ska jag städa, busa och gräva fram något från garderoben. Samtidigt som jag går här i min egna värld, sjunger & dansar och känner mig lycklig. Jag undrar verkligen hur man kan gå från att vara långt nere till att vara högt uppe, berusad på livet och må bra igen? Jag vill stanna här, må så här. Det kommer, jag vet. Jag vet vad jag vill ha nu och jag tänker satsa. All in?

"Jag sa hejdå till soc, visade fingret och drog... "


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0