Lördag

Mitt horoskop idag - "Redan från morgonstund märker du vilken fin dag detta kan bli, särskilt om du och din käraste kan prioritera varandra utan stress. Gör något kravlöst."
Något kravlöst? Är det inte det jag alltid gör just nu? Fast jag måste erkänna att det med morgonstund stämmer, ingen huvudvärk idag inte! Men en käresta?
Ärligt, jag skulle behöva en kram idag! Inte en sån där trist & torr kram som är över på ett par sekunder där man på köpet får en sån där konstig klapp i ryggen, inte heller en kram som man har märken från den andra personens kropp i 3 veckor efteråt, inte en sån där sliskig kram heller. Jag vill inte ha en "åh vi är bästa vänner, jag finns här för dig blablabla" kram, det är jag gärna utan. Utan en sån kram som liksom.. som knappt går att beskriva. som man känner sig bättre ifrån, utan ord och måsten. Det ska kännas som om man inte behöver säga något, för allt ligger i kramen. Den säger mer än tusen ord och den gör så mycket mer, och när man får en sån kram, ja då är det precis som om man återfår engergi. En stöt genom kroppen och den har fyllts på av allt som runnit av sig så länge, man känner sig genst bättre och går därifrån med lätta steg.
Någon som vill ge mig en sån kram?


summertime




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0